Юлия Симонска – Мисова, Старши мениджър „Корпоративни клиенти“: Във ВИП Секюрити създаваме партньорства и заедно работим за една и съща цел

Юлия Симонска – Мисова, Старши мениджър „Корпоративни клиенти“: Във ВИП Секюрити създаваме партньорства и заедно работим за една и съща цел

Юлия Симонска – Мисова, Старши мениджър „Корпоративни клиенти“: Във ВИП Секюрити създаваме партньорства и заедно работим за една и съща цел

Какво представлява длъжността Старши мениджър „Корпоративни клиенти“ във ВИП Секюрити и как протича един Ваш стандартен работен ден?

Ежедневието ми е изпълнено с много динамика и предизвикателства – въобще не може да се говори за скука и еднообразие. Първоначално стартирах на позиция „Мениджър корпоративни клиенти“, а година по-късно приех да стана „Старши мениджър корпоративни клиенти“. С този избор поех по един нов и различен път и надградих уменията си.

Моята основна задача е свързана с това да бъда ментор на останалите колеги в екипа. По този начин, като човек, който е наясно с всички детайли и цялата специфика, свързана с обслужването на клиенти, мога да им предам моите знания и опит и да помогна, за да постигнат поставените цели.

Задачите ми варират от това да разрешавам конкретни казуси с клиенти до това да взимам отговорни решения по отношение на ценови параметри и договори. Екипът ни е ситуиран в София, но  отговаряме за корпоративните клиенти в цялата страна. Предлагаме пълния спектър от услуги в сферата на частната охранителна дейност. Това звучи простичко, но повярвайте, необходими се доста качества, гарнирани с комбинативно мислене. Логиката, подходът и ценообразуването в услуги като СОТ, физическа охрана, масови мероприятия и инкасо е съвсем различна. Клиентите ни могат да се обърнат към нас за всичко, което им е необходимо, както и да получат комплексно обслужване – бързо и качествено.

Търговският ни екип има обща цел: развитието на компанията, посредством продажби и разширяване на клиентската база. Чрез привличането на нови клиенти се вижда прекият резултат от усилията и труда ни, допринасящи за ръста на ВИП Секюрити. Истински щастлива съм, когато колегите ми постигат резултати и реализират успешни сделки. Това е измерител на нашата екипна работа.

Как започнахте трудовия си стаж във ВИП Секюрити? Какво всъщност Ви накара да се насочите към компанията?

Станах част от екипа на ВИП Секюрити преди две години и половина, когато по една голяма и щастлива случайност разбрах за отворената позиция „Мениджър корпоративни клиенти“. Истината е, че  нищо не разбирах от сигурност и не съм смятала, че ще работя в този сектор.  Дойдох на интервю и реших да се доверя на компанията, както и компанията реши да се довери на мен. Беше, като любов от пръв поглед. Равносметката е две години и половина, споделени със страхотен екип от приятели-колеги, много научени уроци и преодолени трудности и предизвикателства. Това са нещата, които ме правят щастлива и ми дават увереност, че съм направила правилния избор. Човекът, който ме спечели  още на първата ни среща беше прекият ми ръководител Десислава Димитрова. Веднага след това се запознах и с ръководството на компанията, които затвърдиха представите ми, че ще направя правилния избор ставайки част от екипа на „ВИП Секюрити“.

Завърших висшето си образование в Софийския университет, специалност Стопанско управление, но постоянно посещавам различни курсове, обучавам се, сертифицирам се, чета. Стремя се да  съм в крак с иновациите, защото при нас това е много важно.

Кое Ви прави щастлива на работното място?

Динамиката. Едно от нещата, заради които смених предходната си работа.. Тук не мога да кажа, че имам спокойствието нищо да не се случва. Динамиката, която я има в нашата работа, всички казуси, с които се срещаме и фактът, че компанията ми е гласувала доверие и свобода сама да се справям с проблемите и да взимам решения– точно това ми дава стимул  и сили да продължавам да върша работата си с удоволствие.

Второто нещо, което не отстъпва по важност, е екипът. Ние сме страхотен екип.  Обожавам колегите си и смея да твърдя, че това е нещото, което задържа голяма част от нас в компанията.

Това, че сте жена помага ли Ви в професията?

Определено помага. Понякога хората ме  подценяват именно заради това, но след като им докажа, че съм човек, на който могат да имат доверие , повече не срещам трудности. Много е важно да изградиш доверие с клиента и той да знае, че има към кого да се обърне във всеки един момент и може да разчита на твоето съдействие и професионализъм.

Да си жена в нашия бизнес не е често срещано явление. Когато отивам на среща очакванията са, че ще влезе мъж и винаги има елемент на изненада. Освен женско излъчване и чар, добавям доза професионализъм и интелект. Това определено респектира. Истинската сила е в комбинацията на всички тези качества

Какви са трудностите, които срещате най-често във Вашето ежедневие?

Не бих ги нарекла трудности. За мен са повече като възможности. Работим с различни личности и винаги се стига до сблъсък на характери. На практика ние се явяваме като среда между клиента и колегите. Бих казала, че понякога е трудно да намериш златната среда, тоест да удовлетвориш всички желания, както тези на клиента, така и на колегите. Може да сме имали напрегнати моменти, но пък именно те ни карат да се учим.

Бихте ли изтъкнали предимствата на ВИП Секюрити? С какво компанията се отличава от останалите компании в сектора?

Смея да твърдя, че това което ни отличава е силната корпоративна политика на компанията. Нашата връзка с клиента се осланя на честността и почтеността.  Стремим се да изграждаме прозрачност в отношенията си един към друг.

Смятам, че във ВИП Секюрити изграждаме партньорства, а не просто отношения между клиент и доставчик на услуги. Ние сме двама партньори, които работят за една и съща обща цел. Според мен това е много важно и именно това ни отличава.

Кои са ключовите качества необходими, за да работите с корпоративни клиенти в областта на сигурността?

Четирите основни качества тук са бързата адаптивност, спокойствието, умения за комуникация с различен тип хора и разбира се търговския нюх. Според мен, ако ти не притежаваш тези ключови качества, то няма как да работиш като мениджър „Корпоративни клиенти“.

Да работиш в сектор, който е високорисков е необходимо да можеш бързо да се адаптираш към промените, било то законови, административни или чисто оперативни.

В нашето ежедневие се срещаме с различен тип хора и към всеки един от тях трябва да намерим правилния подход , така че да увеличим пазарния дял на компанията, предлагайки индивидуални решения за всеки клиент.