Анита Антонова, VIP Security: Работата в по-голяма компания дава възможност за бъдещо развитие

Анита Антонова, VIP Security: Работата в по-голяма компания дава възможност за бъдещо развитие

Анита Антонова, VIP Security: Работата в по-голяма компания дава възможност за бъдещо развитие

Какво е естеството на твоята работа във VIP Security?
Моите отговорности са свързани  най-вече с комуникацията с клиенти относно договори, анекси, фактури, плащания, справки, казуси и др. Ако трябва да обобщя, аз съм човекът, който се грижи за административните въпроси на клиентите ни след като вече са решили да се доверят на нашата компания. Работя предимно с частни клиенти, физически и юридически лица, които използват СОД услугите ни.

Какво те накара да се насочиш именно към VIP Security?
Вече трета година съм част от екипа на VIP Security. Всичко започна, когато мой приятел ми спомена, че работи в компанията и е много доволен от отношението и позицията си. Каза ми, че в момента фирмата набира служители за търговския си отдел. Изпратих CV, след което всичко се разви много бързо – интервюто беше като влюбване от пръв поглед и от двете страни, минах през всички тестове и бях наета веднага.

A с какво се занимаваше преди VIP Security?
Преди VIP Security съм работила в търговския отдел на фирма за ламинирани подови настилки и паркет, както и три години в заложна къща. Обичам работата с клиенти, тя е динамична и разнообразна.

А какво ти допада най-много в работата ти към VIP Security?
Първоначално се насочих към компанията, заради добрите отзиви, които се оказаха верни. Преди да се присъединя към ВИП Секюрити, имах опит само в по-малки фирми, но след това бързо разбрах, че в голяма компания нещата стоят на съвсем различно ниво. Условията на труд са много по-добри и екипната работа се цени високо.

С какви трудности се срещаш в ежедневието?
Разбира се, изникват трудности. Работата с клиенти може да бъде доста специфична и комплексна на моменти. Мое задължение е клиента да си тръгне доволен, а не винаги това е лесно. Има различни ситуации, когато хората се нуждаят от нашата помощ и намеса да разрешим възникнал проблем. Най-лесно е клиентът да дойде само за да си плати услугата. Тогава просто му даваш фактура и всичко приключва. Когато обаче има проблем, ние винаги търсим начин да го разрешим, така че той да остане доволен от нас. В общи линии това са главните трудности.

Как минава един твой работен ден?
Ами…идвам сутрин и влизам в матрицата. Шегувам се, разбира се. Всъщност, денят ми минава много бързо и динамично. Определено не усетих кога минаха три години. Нашият отдел е от десетина човека, с които сме в постоянна комуникация, в залата непрекъснато влизат клиенти, телефоните звънят и времето буквално лети, докато си вършиш работата.

Какво предлага VIP Security на своите служители и с какво се отличава тя сред останалите компании в сектора?
Освен, че VIP Security e голяма компания, която се е доказала на българския пазар и предлага отлични условия за работа, тя държи много на своите служители. Редовно се провеждат обучения на различните отдели, тиймбилдинги и събития. Всичко това допринася за приятната работна обстановка, доброто личностно и корпоративно развитие на служителите.